Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Επιστολή κόλαφος απόστρατου προς "θεσμικες ενώσεις αποστράτων" - Διαβάστε τι ζητά


        

Η επιστολή ενός απόστρατου προς τις “θεσμικές ενώσεις” που υποτίθεται τον αντιπροσωπεύουν και διεκδικούν το δίκιο του είναι πράγματι απολαυστική.

Ο απόστρατος του ΠΝ ζητά στο εξής να εξαιρείται ονομαστικά ο ίδιος από τις ανακοινώσεις των Ενώσεων αν δεν έχει ερωτηθεί . Το γιατί το εξηγεί με πολύ σαφή τρόπο.

Διαβάστε την επιστολή του:

Προς Συντονιστικό όργανο των τριών Ενώσεων Ε.Α. Αξιωματικών.

Κύριοι.
Θέλοντας να προφυλάξω την αξιοπρέπειά μου, διαχωρίζω την θέση μου απ τις δικές σας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι διασπώμαι απ τις θεσμικές Ενώσεις των Αποστράτων.

Επειδή είμαι μέλος μιας των Ενώσεων, (ΕΑΑΝ), θα σας παρακαλούσα στο εξής, όταν πρόκειται να χρησιμοποιήσετε το πρώτο πληθυντικό πρόσωπο  σε ανακοίνωσή σας αναφερόμενοι σε όλους εμάς, να με ρωτάτε πρώτα αν συμφωνώ, ειδάλλως να με εξαιρείτε ονομαστικά.

Για να γίνω κατανοητός, θα σας παραδειγματίσω την θέλησή μου, μέσω της τελευταίας σας ανακοίνωσης.

Παράδειγμα 1ον
Σε μία δύσκολη οικονομικά και όχι μόνο εποχή, όπου όμως οι εν Ενεργεία και οι Απόστρατοι, πλην του Φιλίππου Τσιρτσώνη, έχουν πάρει οικονομική ανάσα, ...μπλα μπλα μπλα.
Παράδειγμα 2ον
Οι Απόστρατοι, πλην του Φιλίππου Τσιρτσώνη, έχουν εμπιστοσύνη στον Πρωθυπουργό της χώρας, ότι όταν δεσμεύεται επίσημα και ενώπιον του Ελληνικού Λαού τηρεί τις υποσχέσεις του, ...μπλα μπλα μπλα.

Δεν έχω την τύχη να σας γνωρίζω, αλλά μου δίνεται η ευκαιρία μέσω της ανακοίνωσης να σας κρίνω ως έχω δικαίωμα, με τον τρόπο που εγώ αντιλαμβάνομαι τα γραφόμενά σας.

_Επικαλείστε τα ΜΜΕ για θετικά ή αρνητικά δημοσιεύματα, ως πηγές αξιόπιστες και σαν επίσημες. Εκ τούτου συμπαιρένω, ότι δεν ενδιαφερθήκατε να μάθετε πρώτα εκ των έσω (κυβερνητικών πηγών), αν αληθεύουν. Στην ουσία δηλαδή, βασιστήκατε σε δημοσιεύματα υπαλλήλων των ΜΜΕ.
Με λυπεί και παράλληλα με εξοργίζει το γεγονός, άνθρωποι που υποτίθεται ότι με εκπροσωπούν, να συμπεριφέρονται σαν στραβόγιαννα σε αναφορά υποδιοικητού, (μου είπε ο τάδε, μου είπε ο δείνα).

_Χρησιμοποιώντας αυθαίρετα το πρώτο πληθυντικό πρόσωπο, χωρίς να έχετε την σύμφωνη γνώμη και των υπολοίπων, αφήνετε να εννοηθεί, τουλάχιστον σε εμένα, ότι η γραφή σας έχει ατομικιστικό χαρακτήρα και ίσως, όχι μόνον.

_Επειδή αναφέρατε ότι οι Απόστρατοι έχουν εμπιστοσύνη στον Πρωθυπουργό της χώρας, ενώ εκ των ανωτέρω συνεπάγεται ότι είναι καθαρά προσωπική σας άποψη, με φοβίζει το γεγονός ότι εμπιστεύεστε κάποιον που δεν μπορεί να ελέγξει τους υφισταμένους του, οι οποίοι και εν τέλει ενεργούν διαφορετικά από τις εντολές του, κατά ομολογία σας.

_Επειδή αναφέρατε ότι οι Απόστρατοι έχουν εμπιστοσύνη στον Πρωθυπουργό της χώρας, ότι όταν δεσμεύεται επίσημα και ενώπιον του Ελληνικού Λαού τηρεί τις υποσχέσεις του, δεν λάβατε υπόψη σας και την επίσης δημόσια δέσμευση του Πρωθυπουργού, (δηλωμένη στο πρόγραμμα της ΝΔ), πως θα άρει τον ρατσιστικό νόμο για τους κάτω των 55 ετών, υπόσχεση όμως που αθέτησε. Περισσότερες αθετημένες δεσμεύσεις όπου αποδεικνύεται η αστοχία της εμπιστοσύνης σας, στο συνημμένο βίντεο.

Για τους παραπάνω λόγους λοιπόν, κρίνω πως δεν ενεργείτε εξ ονόματος όλων μας, πολύ δε περισσότερο εξ εμού, καθότι είμαι άκρως αντίθετος με τις απόψεις σας, τα πιστεύω σας, τις ιδέες σας, όπως και με τον τρόπο που ενεργείτε.
Κατά συνέπεια, θεωρώ ότι ενεργείτε αυτοβούλως, προς ίδιον όφελος και για τους δικούς σας σκοπούς.
Σας δηλώ ότι η επίδειξη δουλικής στάσης, δεν με βρίσκει σύμφωνο ως πολίτη και ως απόστρατο Αξιωματικό του ΠΝ και με ενοχλεί αφάνταστα το γεγονός, ο Πρωθυπουργός της χώρας, να νομίζει ότι εγώ συμφωνώ μαζί σας.
Για όλα αυτά, σας παρακαλώ την επόμενη φορά και προκειμένου να διαφυλάξω την αξιοπρέπεια μου, να με ρωτήσετε αν συμφωνώ, με ό,τι έχετε σκοπό να ανακοινώσετε.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.