Τετάρτη 5 Αυγούστου 2009

Έχω το ίδιο πρόβλημα δυστυχώς












Τον καταλαβαίνω απόλυτα γιατί και εγώ έχω παρόμοιο πρόβλημα που θα λυθεί όμως δικαστικώς.......

*Απ΄ τα άγρια θηρία το χειρότερο δάγκωμα το κάνει ο συκοφάντης , από τα ήμερα ο κόλακας* (Διογένης από τη Σινώπη περ. 400 - 325 π.χ.).

Τους τελευταίους μήνες παρατηρείται στο χώρο του διαδικτύου μια χυδαία και συκοφαντική επίθεση στο πρόσωπο μου.

Ο χώρος του διαδικτύου - και όχι μόνο- έχει κατακλυστεί από γνωστά και άγνωστα παπαγαλάκια, πληρωμένους bloggers σε ρόλο εκτελεστών, μέρος μιας χυδαίας και συκοφαντικής προπαγάνδας. Είναι άνθρωποι που στόχο έχουν να "λασπώσουν" και να δημιουργήσουν εντυπώσεις. Η Γκεμπελική μέθοδος: "ρίξε μπόλικη λάσπη, κάτι θα μείνει", είναι η δική τους μέθοδος.

Μέχρι τώρα δεν υπήρξε καμία απάντηση. Καιρός όμως είναι να μπουν κάποιοι στη θέση τους.

Είμαι υποχρεωμένος να καταγγείλω αυτούς για συκοφαντική δυσφήμιση προς το πρόσωπό μου. Διάφορα κείμενα για δήθεν καταδίκη μου από τον Άρειο Πάγο είναι ψευδή, συκοφαντικά, αποτελούν πλήρη αντιστροφή της πραγματικότητας και θίγουν την πολιτική και προσωπική μου υπόσταση.

Δεν αρνούμαι τον έλεγχο. Αντιθέτως πιστεύω απόλυτα σ' αυτόν. Όμως κανείς δεν δικαιούται να δημοσιεύει χωρίς να ελέγξει και να διασταυρώσει τις πληροφορίες του.

Το Ποινικό Μητρώο μου είναι λευκό από καταδίκες - Καλώ οποιονδήποτε Έλληνα πολίτη, δημοσιογράφο ή μη, να προσέλθει στο γραφείο μου για να το διαπιστώσει με τα ίδια του τα μάτια.

Αλλά, με τους ανώνυμους «κουκουλοφόρους» της δήθεν ενημέρωσης του διαδικτύου δεν θα ανοίξω διάλογο.

Κυριάκος Βελόπουλος

Βουλευτής ΛΑ.Ο.Σ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.