Η ΤΡΟΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΓΧΩΡΙΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΗΣ
Περί
τα 200 μαχητικά αεροσκάφη θα αποτελούν εφεξής την πραγματική οροφή της
Πολεμικής Αεροπορίας ένας αριθμός μειωμένος κατά 30-33% σε σχέση με την
Δομή Δυνάμεων των 300 αεροσκαφών που ίσχυσε από το 1974 μέχρι σήμερα.
Η έγκριση της Μελλοντικής Δομής Δυνάμεων 2013-2028 από το ΚΥΣΕΑ αποκαλύπτεται ότι αφορούσε "κούρεμα" ενός στα τρία ελληνικά μαχητικά αεροσκάφη λόγω της οικονομικής κρίσης αφού είναι πρακτικά αδύνατον να αντικατασταθούν τα μαχητικά δεύτερης γενιάς είτε εκσυγχρονισμένα είτε όχι από νέα μαχητικά αεροσκάφη 4ης++ γενιάς ή 5ης γενιάς, καθώς τα κόστη πλέον για την απόκτηση μαχητικών έχουν εκτοξευθεί:
Με εξαίρεση των ρωσικά μαχητικά δεν υπάρχει δυτικό μαχητικό καλύτερο από τα υπάρχοντα στο ελληνικό οπλοστάσιο με κόστος κάτω από 100 εκατ. ευρώ η μονάδα χωρίς να συνυπολογίζονται κόστη προσαρμογής, εκπαιδεύσεις, όπλα κλπ.
Το ταμείο στην χώρα το κρατάνε ξένοι, οι ξένοι φυσικά δεν ενδιαφέρονται για τα ελληνικά κυριαρχικά δικαιώματα και την εθνική ανεξαρτησία οπότε γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι νέο μαχητικό αεροσκάφος δεν πρόκειται να δούμε - πλην ίσως μεταχειρισμένων - στα ελληνικά αεροδρόμια.
Η τρόικα και οι συνεργάτης τους στα οικονομικά υπουργεία με το ζόρι εγκρίνουν ακόμα και ανταλλακτικά επιπέδου ... ελατηρίων και φυσικά δεν πρόκειται να επιτρέψουν καμία αγορά υλικού ασφάλειας για τις ανάγκες της χώρας.
Πρακτικά επιστρέφουμε στην προ του 1967 εποχή που οι Ένοπλες Δυνάμεις έπαιρναν ότι περίσσευε από τις αμερικανικές αποθήκες υλικού...
Βέβαια να σημειώσουμε ότι και τώρα δεν υπάρχουν 300 μαχητικά.
Στα "χαρτιά" υπάρχουν 280, από τα οποία επιχειρησιακά μπορούν να σταθούν πολύ ολιγότερα, κάτω και από τον αριθμό των 200.
Στο πλαίσιο της ΜΔΔ 2013-2028 θα αποσυρθούν τα 33 μαχητικά A-7E και TA-7C Corsair II της 336 Μοίρας μέχρι το 2016 (τα σώζει το χαμηλό κόστος χρήσης ακι η αφθονία των ανταλλακτικών) και τα εναπομείναντα 12 αναγνωριστικών RF-4E Phantom II της 348 Μοίρας λόγω παλαιότητας, μειωμένης επιχειρησιακής ικανότητας και επιβιωσιμότητας στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον, ενώ είναι και πανάκριβα σε ότι αφορά το κόστος χρήσης.
Ενδεικτικά, το κόστος ανά ώρα πτήσης του δικινητήριου RF-4E έχει υπολογιστεί σε €16.350 και του Α-7Ε σε €8.479, όταν το αντίστοιχο κόστος του F-16 Block 50 ανέρχεται σε €6.019. Ο παροπλισμός των προαναφερόμενων τύπων αεροσκαφών υλοποιείται σταδιακά με τη συμπλήρωση του προβλεπόμενου αριθμού ωρών πτήσης για Προγραμματισμένη Εργοστασιακή Συντήρηση (PDM) και μεσοπρόθεσμα θα οδηγήσει στον εξορθολογισμό της διάταξης μάχης της ΠΑ.
Από εκεί και πέρα τα 34 F-4E Peace Icarus που βάσει χρονοδιαγράμματος έπρεπε να βγουν από την υπηρεσία του χρόνου, θα παραμείνουν μέχρι ... να λιώσουν τα καθίσματα και τα μέταλα με πιλότους-καμικάζι που θα συναντήσουν στον ουρανό του Αιγαίο σε τέσσερα χρόνια τα τουρκικά F-35 σε μία ιστορική αναμέτρηση, όπου τα δύο αεροσκάφη θα τα χωρίζουν 55 χρόνια αεροπορικής εξέλιξης!
Εν πάση περιπτώσει εκεί στο 2020 θα βγουν και αυτά από την υπηρεσία αναγκαστικά γιατί παγκοσμίως δεν υπάρχουν άλλα ανταλλακτικά.
Τα 19 Mirage 2000EGM/BGM θα περάσουν ένα μικρό ... lifting (περισσότερα στο τεύχος της ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ που κυκλοφορεί σοτ τέλος της εβδομάδας) και τα 32 παλιά F-16 Block 30, απλά θα περιμένουν να λιώσουν και σ'αυτά τα μέταλα για να αναπαυθούν στο μουσείο της Αεροπορίας.
Πρακτικά θα απομείνουν αξιόμαχα κάπου 150 μαχητικά από τα οποία ένας αριθμός F-16 πλην του Block 30, θα βρίσκεται μόνιμα στο εργοστάσιο για εκσυγχρονισμό ο οποίος θα ολοκληρωθεί αισίως περί το 2020-22.
Δεδομένου ότι πλέον η χώρα θα έχει μια μικρομεσαία αερορποική δύναμη αναγκαστικά συρρικνώνονται και οι Μοίρες.
Σταδιακά εγκαταλείπεται το μοντέλο των 20 αεροσκαφών ανά Μοίρα και πάμε προς το μοντέλο των 30 μαχητικών ανά Μοίρα για λόγους οικονομίας κλίμακος. Προς αυτή τη κατεύθυνση, το 2011 πραγματοποιήθηκε η αναστολή λειτουργίας της 346 Μοίρας και το σύνολο των F-16 Block 30 συγκεντρώθηκε στην 330 Μοίρα της 111ΠΜ/Αεροπορική Βάση Ν. Αγχιάλου και ακολουθούνι:
-Η συγχώνευση της 338 και 339 Μοίρας με έδρα την 117ΠΜ/Αεροπορική Βάση Ανδραβίδας και η συγκέντρωση των 34 αεροσκαφών F-4E PI2000 σε μία ενισχυμένη Μοίρα με πρωτεύοντα ρόλο τη Διώξη-Βομβαρδισμό.
-Η αναστολή λειτουργίας της 337 Μοίρας με έδρα την 110ΠΜ/Αεροπορική Βάση Λάρισας και κατανομή των αεροσκαφών της στις 340 και 343 Μοίρες της 115ΠΜ/Αεροπορική Βάση Σούδας, όπου βρίσκεται η υποδομή συντήρησης και υποστήριξης των F-16C/D Block52+, καθώς και ο εξομοιωτής πτήσης.
Οι ενέργειες αυτές θα οδηγήσουν σε υπερσυγκέντρωση μαχητικών και οπλικών συστημάτων σε 9 Μοίρες και 5 Πτέρυγες Μάχης, εφόσον η 110ΠΜ/Αεροπορική Βάση Λάρισας μεταπέσει σε Σμηναρχία Μάχης.
Ετσι θα διευκολυνθεί και η στοχοποίηση της τουρκικής Αεροπορίας σε πολύ λιγότερους στόχους.
Δυστυχώς, αν δεν αλλάξει κάτι τα επόμενα χρόνια με ανάκτηση της δημοσιονομικής και συνακόλουθα της εθνικής κυριαρχίας, μόνο άσχημες ημέρες ξημερώνουν για την ασφάλεια της χώρας...
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Η έγκριση της Μελλοντικής Δομής Δυνάμεων 2013-2028 από το ΚΥΣΕΑ αποκαλύπτεται ότι αφορούσε "κούρεμα" ενός στα τρία ελληνικά μαχητικά αεροσκάφη λόγω της οικονομικής κρίσης αφού είναι πρακτικά αδύνατον να αντικατασταθούν τα μαχητικά δεύτερης γενιάς είτε εκσυγχρονισμένα είτε όχι από νέα μαχητικά αεροσκάφη 4ης++ γενιάς ή 5ης γενιάς, καθώς τα κόστη πλέον για την απόκτηση μαχητικών έχουν εκτοξευθεί:
Με εξαίρεση των ρωσικά μαχητικά δεν υπάρχει δυτικό μαχητικό καλύτερο από τα υπάρχοντα στο ελληνικό οπλοστάσιο με κόστος κάτω από 100 εκατ. ευρώ η μονάδα χωρίς να συνυπολογίζονται κόστη προσαρμογής, εκπαιδεύσεις, όπλα κλπ.
Το ταμείο στην χώρα το κρατάνε ξένοι, οι ξένοι φυσικά δεν ενδιαφέρονται για τα ελληνικά κυριαρχικά δικαιώματα και την εθνική ανεξαρτησία οπότε γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι νέο μαχητικό αεροσκάφος δεν πρόκειται να δούμε - πλην ίσως μεταχειρισμένων - στα ελληνικά αεροδρόμια.
Η τρόικα και οι συνεργάτης τους στα οικονομικά υπουργεία με το ζόρι εγκρίνουν ακόμα και ανταλλακτικά επιπέδου ... ελατηρίων και φυσικά δεν πρόκειται να επιτρέψουν καμία αγορά υλικού ασφάλειας για τις ανάγκες της χώρας.
Πρακτικά επιστρέφουμε στην προ του 1967 εποχή που οι Ένοπλες Δυνάμεις έπαιρναν ότι περίσσευε από τις αμερικανικές αποθήκες υλικού...
Βέβαια να σημειώσουμε ότι και τώρα δεν υπάρχουν 300 μαχητικά.
Στα "χαρτιά" υπάρχουν 280, από τα οποία επιχειρησιακά μπορούν να σταθούν πολύ ολιγότερα, κάτω και από τον αριθμό των 200.
Στο πλαίσιο της ΜΔΔ 2013-2028 θα αποσυρθούν τα 33 μαχητικά A-7E και TA-7C Corsair II της 336 Μοίρας μέχρι το 2016 (τα σώζει το χαμηλό κόστος χρήσης ακι η αφθονία των ανταλλακτικών) και τα εναπομείναντα 12 αναγνωριστικών RF-4E Phantom II της 348 Μοίρας λόγω παλαιότητας, μειωμένης επιχειρησιακής ικανότητας και επιβιωσιμότητας στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον, ενώ είναι και πανάκριβα σε ότι αφορά το κόστος χρήσης.
Ενδεικτικά, το κόστος ανά ώρα πτήσης του δικινητήριου RF-4E έχει υπολογιστεί σε €16.350 και του Α-7Ε σε €8.479, όταν το αντίστοιχο κόστος του F-16 Block 50 ανέρχεται σε €6.019. Ο παροπλισμός των προαναφερόμενων τύπων αεροσκαφών υλοποιείται σταδιακά με τη συμπλήρωση του προβλεπόμενου αριθμού ωρών πτήσης για Προγραμματισμένη Εργοστασιακή Συντήρηση (PDM) και μεσοπρόθεσμα θα οδηγήσει στον εξορθολογισμό της διάταξης μάχης της ΠΑ.
Από εκεί και πέρα τα 34 F-4E Peace Icarus που βάσει χρονοδιαγράμματος έπρεπε να βγουν από την υπηρεσία του χρόνου, θα παραμείνουν μέχρι ... να λιώσουν τα καθίσματα και τα μέταλα με πιλότους-καμικάζι που θα συναντήσουν στον ουρανό του Αιγαίο σε τέσσερα χρόνια τα τουρκικά F-35 σε μία ιστορική αναμέτρηση, όπου τα δύο αεροσκάφη θα τα χωρίζουν 55 χρόνια αεροπορικής εξέλιξης!
Εν πάση περιπτώσει εκεί στο 2020 θα βγουν και αυτά από την υπηρεσία αναγκαστικά γιατί παγκοσμίως δεν υπάρχουν άλλα ανταλλακτικά.
Τα 19 Mirage 2000EGM/BGM θα περάσουν ένα μικρό ... lifting (περισσότερα στο τεύχος της ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ που κυκλοφορεί σοτ τέλος της εβδομάδας) και τα 32 παλιά F-16 Block 30, απλά θα περιμένουν να λιώσουν και σ'αυτά τα μέταλα για να αναπαυθούν στο μουσείο της Αεροπορίας.
Πρακτικά θα απομείνουν αξιόμαχα κάπου 150 μαχητικά από τα οποία ένας αριθμός F-16 πλην του Block 30, θα βρίσκεται μόνιμα στο εργοστάσιο για εκσυγχρονισμό ο οποίος θα ολοκληρωθεί αισίως περί το 2020-22.
Δεδομένου ότι πλέον η χώρα θα έχει μια μικρομεσαία αερορποική δύναμη αναγκαστικά συρρικνώνονται και οι Μοίρες.
Σταδιακά εγκαταλείπεται το μοντέλο των 20 αεροσκαφών ανά Μοίρα και πάμε προς το μοντέλο των 30 μαχητικών ανά Μοίρα για λόγους οικονομίας κλίμακος. Προς αυτή τη κατεύθυνση, το 2011 πραγματοποιήθηκε η αναστολή λειτουργίας της 346 Μοίρας και το σύνολο των F-16 Block 30 συγκεντρώθηκε στην 330 Μοίρα της 111ΠΜ/Αεροπορική Βάση Ν. Αγχιάλου και ακολουθούνι:
-Η συγχώνευση της 338 και 339 Μοίρας με έδρα την 117ΠΜ/Αεροπορική Βάση Ανδραβίδας και η συγκέντρωση των 34 αεροσκαφών F-4E PI2000 σε μία ενισχυμένη Μοίρα με πρωτεύοντα ρόλο τη Διώξη-Βομβαρδισμό.
-Η αναστολή λειτουργίας της 337 Μοίρας με έδρα την 110ΠΜ/Αεροπορική Βάση Λάρισας και κατανομή των αεροσκαφών της στις 340 και 343 Μοίρες της 115ΠΜ/Αεροπορική Βάση Σούδας, όπου βρίσκεται η υποδομή συντήρησης και υποστήριξης των F-16C/D Block52+, καθώς και ο εξομοιωτής πτήσης.
Οι ενέργειες αυτές θα οδηγήσουν σε υπερσυγκέντρωση μαχητικών και οπλικών συστημάτων σε 9 Μοίρες και 5 Πτέρυγες Μάχης, εφόσον η 110ΠΜ/Αεροπορική Βάση Λάρισας μεταπέσει σε Σμηναρχία Μάχης.
Ετσι θα διευκολυνθεί και η στοχοποίηση της τουρκικής Αεροπορίας σε πολύ λιγότερους στόχους.
Δυστυχώς, αν δεν αλλάξει κάτι τα επόμενα χρόνια με ανάκτηση της δημοσιονομικής και συνακόλουθα της εθνικής κυριαρχίας, μόνο άσχημες ημέρες ξημερώνουν για την ασφάλεια της χώρας...
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.