Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΔΩΡΑ


Άνοιξε η πόρτα και ήρθενε
Ο άρχοντας μια μέρα
Και έλαμπε καθώς έφευγε
Κρατώντα τζη τη χέρα

Ο αρχάγγελος την ήπηρε
την καθαρά Δευτέρα
κι άνοιξε η πόρτα του σπιτιού
δίχως να έχει αέρα.

Για εμένα αυτό που έκανες
Είναι τιμή μεγάλη
Που ήθρες και την ήπηρες
Αρχάγγελε Μιχάλη.

Ξέρω δεν έφυγες μακριά
Κοντά μας είσαι πάλι
Μες τη καρδιά μας βρίσκεσαι
Αγάπη μου μεγάλη.

Έτσι θα σε θυμόμαστε
Με το χαμόγελο σου
Και μια γλυκιά ανάμνηση
Θάνε το πρόσωπο σου

Στο κάτω κόσμο που θα πας
Πολλοί θα σου κλουθούνε
Θάνε όλοι φίλοι, συγγενείς
Και αυτοί που σ΄αγαπούνε

Να πας Δώρα μου στο καλό
Και να με περιμένεις
Πάντα παρέα σούκανα
Μόνη σου να μη μένεις

Αν σμίγουν οι ψυχές αλλού
Ζητώ μεγάλη χάρη
Απ΄το Μιχαήλ Αρχάγγελο
Κοντάτζη να με πάρει.

Καλό ταξίδι αγαπημένη μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.